Vés al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: setembre, 2015

documentals de barcelona

Documentals interesants sobre Barcelona i les seves obres d'art, i la seva història secreta, Gaudí, Jueus, Masons, Cultura...

Monjuïc la muntanya màgica odiada


*

https://www.youtube.com/watch?v=hSdlPVdVbNA

Barcelona secreta


part1
https://youtu.be/ZFaQgmMcus4?list=PL947CABA8A405A322
part 2
https://www.youtube.com/watch?v=SPAK80fA_UY

Barcelona Ciutat Morta


https://www.youtube.com/watch?v=VELkpGeXjhc


Bye Bye Barcelona
https://www.youtube.com/watch?v=kdXcFChRpmI

Gaudí i Barcelona



https://www.youtube.com/watch?v=YyevMHarUbQ

Barcelona Gòtica
Dani Cortijo explica la història de Barcelona en varis capítols i a la seva web: www.altresbarcelones.com




https://www.youtube.com/watch?v=WNPRP-rrn2M


Estacions de Metro fantasmes sota la Via Laietana a Barcelona
*
https://www.youtube.com/watch?v=JNfoV5sVZrI

Barcelona jueva

https://www.youtube.com/watch?v=0_YX5DEJJ3o


QUE ES EL INBOUND MARKETING

ejemplo de inbound marketing "bar todo a 1€" en calle aribau con diputació barcelona
El Inbound Marketing es el marketing de atracción que hace que el cliente te encuentre a ti, a tu producto, marca personal, entidad, etc; sin que la comunicación sea habitual ni intrusiva.

Para desarrollar una estrategia eficaz de Inbound Marketing es esencial:

Conocer al público objetivo, analizar sus hábitos y necesidades, para adaptar la comunicación a sus gustos, para que se sienta atraído de manera natural y desee consumir y adquirir los servicios y productos ofrecidos en la comunicación. Segmentas tus públicos y les comunicas tu idea de manera adaptada y resolutiva.

Creatividad y originalidad, en la forma de comunicar, ideas nuevas, tendencias sociales y culturales que destaquen o creen un nuevo enfoque para atraer al consumidor.

Emoción en las ideas que se comunican: enamora a tus clientes y usuarios

Valor añadido, en los beneficios que obtenga el usuario en su consumo del servicio y / o p…

la publicitat emocional ongs excesiva a barcelona

Pots veure a cada un dels costats d'una estació de bus de Barcelona un anunci de que mor un nen cada 20 segons i a l'altre banda un de un entrepà de fast food, categòricament hipòcrita.El missatge seria menja merda i dóna diners per que els nens no morin de gana


Aquests dies tinc que fer servir el metro i al entrar sents com una mica de depressió...
potser per veure la cara aburrida o inert de la get anant a la feina... a l'agost... potser per no tenir feina o per un problema pitjor...

a més de que la situació actual de la gent és bastant agobiant et trobes a les andanes cartells petits, grans i enormes, amb missatges molt intensos de publicitat emocional...
així els metges sense fronteres et claven l'eslògan: "el pitjor de les vacunes és no tenir-ne" i un número per enviar un sms amb el que es fa un donatiu parcial del total que déu quedar-se l'empresa que ho gestiona...
a un altre cartell els nens malalts de leucèmia... a un altre els d'Aldees infantils.…